Czym jest audyt?


Warto dodać kilka słów wstępu i przedstawić ważne oraz ważniejsze informacje w kontekście audytów stron internetowych pod kątem marketingu internetowego. Krótko mówiąc audyt jest niezależną oceną projektu, produktu, systemu, a w tym wypadku strony internetowej. Przprowadzenie audytu strony to nic innego jak jej zbadanie pod względem zgodności i dostosowania do przyjętych i określonych standardów. W tym kontekście są to przkeazane wytyczne dla webmasterów Google, nasza wiedza oraz doświadczenie w audytach oraz pozycjonowaniu stron internetowych.

Audyt On-Page SEO


Rozwinięciem skrótu SEO jest z ang. search engine optimization, co w tłumaczeniu na język polski oznacza "Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych". Dlatego też w tym audycie skupiamy się tylko i wyłącznie na weryfikacji oraz badaniu strony (kodu) pod kątem dostosowania do wyszukiwarek internetowych (m.in. Google).

Analizowane obszary w tym zakresie to m.in. content, nawigacja, walidacja kodu, budowa strony oraz inne kluczowe element On-Page. Prawidłowe dostosowanie serwisu do wytycznych dla webmasterów to fundament do dalszej pracy i osiągnięcia założonego celu.

Audyt Off-Page SEO


Ważnym elementem w procesie pozycjonowania są linki przychodzące do promowanego serwisu. Jako doświadczona i będąca na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami oraz zmianami w algorytmi Google weryfikujemy profil linkowy pod kątem aktualnych zmian w algorytmie.

Poprzez nieodpowiednie linkowanie serwisy mogą otrzymać kary ręczne lub filtry algorytmiczne. W przypadku małej ilości linków mogą nie być praktycznie widoczne w wyszukiwarce lub nie osiągać założoncyh celów. Niewłaściwe podejście do linkowania może skutkować straconym czasem i potrzebą budowy profilu od początku.

Kiedy należy przeprowadzić audyt SEO?


Audyt SEO sklepu internetowego, portalu, strony firmowej czy wizytówki jest nieodłącznym elementem pozycjonowania strony. Ponadto powinien być regularnie wykonywany ze względu na wielokrotne zmiany algorytmu wyszukiwarki Google. Audyt powinien być wykonany za każdym razem kiedy:

  • zauważasz widoczne spadki serwius w ruchu, widoczności organicznej,
  • pozycjonowanie nie przynosi pożadanych efektów,
  • Google wdrożyło kolejną aktualizację algorytmu wyszukiwarki,
  • startujesz z nową stroną - budujesz od zera lub nawet tylko odświeżasz,
  • chcesz się dowiedzieć czemu Twoja konkurencja jest wyżej od Ciebie,
  • nie masz pewności czy Twoja obecna firma SEO działa skutecznie, bezpiecznie i wdrożyła istotne elementy optymalizacyjne.

Audyt pozycjonowania jest także dobrym sposobem na weryfikację serwisu i jego bieżący stan pod kątem optymalizacji. Tak przeprowadzona kontrola jest dobrym sposobem na utrzymanie wyników i mocniejsze podciągnięcie serwisu w wynikach Google.

W ramach realizowanego audytu przedstawiamy wszystkie problemy dotyczące witryny pod kątem technicznym oraz możliwości optymalizacji pod względem użytkownika. Dzięki temu można skoncentrować się na najważniejszych aspektach mających realny wpływ na ranking w wynikach wyszukiwania.

Metdoy i narzędzia


Jako doświadczona firma w branży SEO przeprowadziliśmy ponad 600 audytów SEO. Prowadząc audyt SEO wykorzystujemy do tego zarówno nasze wieloletnie doświadczenie jak i szereg specjalistycznych narzędzi. Każdy przez nas przygotowany raport jest indywidualny - nie pracujemy na szablonach i automatycznie wygenerowanych raportach (darmowe audyty SEO itp.). Dążymy do tego aby nasz raport z audytu był konkretny, czytelny i przejrzysty!

Cennik audytu SEO


On-Page SEOOff-Page SEOPełny audyt SEO
1 400 PLN600 PLN1 800 PLN
  • analiza contentu w kontekście słów kluczowych
  • analiza techniczna - nawigacja, struktura, budowa serwisu, meta tagi pod kątem Google
  • analiza profilu linkowego
  • analiza kary ręcznej nałożonej na stronę przez Google (w przypadku nałożenia kary próba jej ściągnięcia)
  • kompleksowa analiza seriwsu pod kątem czynników zewnętrznych oraz wewnętrznych
  • weryfikacja Google Search Console

FAQ audytu


Ile trwa audyt?

Analiza serwisu do pozycjonowania jest złożona i w zależności od wielkości witryny (ilości podstron), jej budowy oraz wybranego pakietu audytu może trwać od 24h nawet do kilku tygodni. Standardowe audyty, które przeprowadzamy przy stronach firmowych (tzw. wizytówkach) lub trochę większych trwają zazwyczaj od 2 do 6 dni roboczych.

Co otrzymam na koniec audytu?

Zleceniodawca otrzyma dokument PDF, w którym zawarte zostaną przez naszego specjaliste SEO wszystkie informacje dotyczące stanu i oceny obecnych elementów strony www, w zależności od wyboru pakietu audytu. Dla audytu "On-Page SEO" oraz "Pełny audyt SEO" zostaną przygotowane szczegółowe wytyczne optymalizacyjne, które należy uwzględnić w serwisie.

Jakie są korzyści z przeprowadzonego audytu?

Bieżące działania optymalizacyjne strony pod kątem wyszukiwarki Google mają ogromne znaczenie i wpływ na ranking serwisu WWW w naturalnych wynikach wyszukiwania. Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO wiąże się z:

  • poprawą błędów technicznych w serwisie,
  • poprawą słabych strony serwisu,
  • wzrostem ruchu i konwersji,
  • wzrostem widoczności witryny w wynikach organicznych,
  • poprawą elementów rankingowych wyszukiwarce.

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Potrzebujesz więcej szczegółów? Jesteś zainteresowany audytem? Wyślij do nas zapytanie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia bezpłatnej wyceny oraz usług firmy.

Agencja SEO ZuVi Pozycjonowanie stron www
Bydgoszcz
E-mail: biuro@zuvi.pl
Tel.: +48 578 898 351